انواع ساندویچ پانل :


 یکی از انواع ساندویچ پانل ها جهت استفاده در سقف است . در این نوع ساندویچ پانل ورق روی پانل دارای طرح ذوزنقه و ورق زیر  شیاردار می باشد با توجه به گامهای ذوزنقه ای و شیوه اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل از بین می رود. جهت تولید، ابتدا ورق ها توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و بعد از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ شده و با توجه به طرح از قبل تعیین شده مابین دو ورق فوم پلی یورتان بصورت یکنواخت ریخته می شود و پس از پخت شکل نهایی ساندویچ پانل بدست می آید.



ساندویچ پانل دیواری جهت استفاده در دیواره سوله های صنعتی، کارگاهی،  دیوارها و پارتیشن های داخلی،اداری و مسکونی به ضخامت  ۴ تا ۶ سانتیمتر می باشد که انواع آن دو رو ورق آلوزینک، دو رو گالوانیزه می باشد و با ایجاد شیار روی آنها استحکام فشار را می توان تا حد مطلوبی بالا برد.
ساندویچ پانل دیواری طوری طراحی شده که در قسمت عرض از یک طرف دارای تو رفتگی و طرف دیگر دارای برآمدگی نری و مادگی بوده که  باعث قفل شدن و هم پوشانی لبه های یکدیگر جهت اتصال به سازه پیچ می شود.



ساندویچ پانل سردخانه ای با توجه به میزان تبادل حرارت محاسبه و از ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر و به طول ۱ الی ۱۲۲ متر (دلخواه) تولید می شود این نوع ساندویچ پانل به دلیل دارا بودن نری و مادگی در قسمت عرض و هم پوشانی پانل ها باهم دارای کمترین انتقال حرارت و بهترین گزینه در تولید سردخانه ها می باشند.