استان خوزستان پانل مجتمع صنعتی ماموت

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ ، قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ ، پانل دیواری ماموت ، نصب ساندویچ پانل دیواری ، پنل دیواری پشم سنگ ماموت

ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ :

از ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ در محل هایی استفاده می شود که حرارت مستقیم در آنجا زیاد بوده و امکان آتش سوزی وجود دارد . عایق پشم سنگ موجود در این محصول از مواد اولیه طبیعی و سازگار با محیط زیست ساخته می شود که امکان آتش گرفتن آن را به حداقل ممکن می رساند .

از ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ عمدتا برای ساخت صنایع دفاعی و نظامی استفاده می شود .



این ساندویچ پانل دارای مزیت های زیادی بوده ولی به تدریج بعد از مدتی باعث بروز حساسیت می شود و بهتر است هنگتم نصب آن از دستکش ، ماسک و کلاه استفاده شود .

جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید .


02144030121

02144030122

۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
raha saeidi

قیمت اتاق حمل بار - قیمت اتاق حمل بار در اهواز - قیمت اتاق حمل بار ماموت - قیمت اتاق حمل بار کامیونت -قیمت اتاق حمل بار کامیون - قیمت اتاق حمل بار نیسان -

اتاق های حمل بار به باکس هایی گفته می شود که بر روی برخی ماشین ها ، مثل کامیون نصب می گردد . این باکس ها بهترین گزینه برای حمل و نقل کالا به مسیرهای شهری و بین شهری می باشد .اتاق های حمل بار دارای مزیت های زیادی از جمله استحکام بالا ، عایق حرارت و برودت ، وزن مناسب و ... هستند .

اتاق های حمل بار از ساندویچ پانل های مخصوص با فوم عایق پلی یورتان ساخته می شوند.این اتاق ها دارای تجهیزات گوناگونی از جمله سیستم روشنایی می باشند .اتاق های حمل بار انواع گوناگونی دارند : اتاق حمل بار کامیون ، اتاق حمل بار کامیونت ، اتاق حمل بار نیسان ، اتاق حمل نوشابه ، اتاق حمل جوجه .

قیمت اتاق حمل بار براساس معیار های گوناگون از جمله عایق بکار رفته و ضخامت ورق مصرفی و همچنین مقدار ساندویچ پانل مورد نیاز تعیین می شود .برای اطلاع از قیمت اتاق های حمل بار شرکت ماموت با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

02144030414

02144030415

02144030121

02144030122




۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
raha saeidi